Perhimpunan Agong UMNO kecoh

Perhimpunan Agong UMNO kecoh, jika para perwakilan (beramai-ramai) menyanyikan lagu ini;

Bersatu kita bersatu dengan setia berganding bahu;
Tipu terus menipu, kita tipu melayu.

Bersama kita bersama, menjunjung hasrat semua;
Berjasa pada kroni; anak, isteri dan bini.

Lambang kita yang rebah, dipandang keji dan haprak;
bersatu bersetia, khianat cogankatanya.

UMNO terus lara, rompak rakyat Malaysia.

.

Perhimpunan Agong UMNO kecoh, jika tiba-tiba lagu ini dimainkan;

Perhimpunan Agong UMNO kecoh, jika ketiga-tiga pemuda dalam video di atas nyanyi lagu tu secara ‘live’ di PWTC.

.

** Wartawan Utusan Malaysia wajib nyanyikan lagu nih masa piket… wakakaka

Posted in Demokrasi
16 comments on “Perhimpunan Agong UMNO kecoh
  1. che har says:

    kekekekeke

  2. tharieq says:

    apa yang ko dapat buruk-burukkan orang ni? dapat pahala ke?

  3. terrorist says:

    masing masing sudah takut kerna Umno sudah nampak gah di mata pembangkang…

    sudah mula buat lawak bodoh

    HAHAHAH..

    aljub sudah gabra…

  4. zorro says:

    Joni, call Gus Gan and get the stuff from him for the guy.

  5. wau…tepat dan padat!!

    ada lagu lain lagi ke?

  6. anak perelih says:

    lagi kecoh jika rangkap terakhir berbunyi…

    UMNO000 terus CELAKaaa, Tipuuuu orang Melayuuuuuu

  7. Duduk Atas Pagar Botol says:

    Kah Kah Kah..

    Seronok kalau lirik lagu UMNO diedit demi untuk kepuasan diri dan orang lain. Kenapa ye PKR atau PAS malah DAP tak buat lagu tema sendiri?

    Mungkin perkara yang sama akan berlaku?

  8. terro says:

    hahaha padat sekali lagu ini!!

    boleh upload ke youtube ke?

  9. bukan mahasiswa says:

    DUDUK ATAS PAGAR BOTOL,

    Nama je duk atas pagar…
    semua parti ada lagu tema masing2 da….
    NGKO yang tak tau

  10. dok atas bontot says:

    Jangan la dok kutuk umno,
    nanti pru13 hampa amiklah malaysia ni,
    kami umno nak rehat, dah lama dah kami
    perintah malaysia.

    Kami percaya hampa PKR akan menang
    dalam pru13 nanti, pandai2 jaga negara
    Malaysia Baru.

    bye.bye..bye..

  11. Jed Yoong says:

    Habis. KJ jadi…er….Ketua Pemuda tapi telah didapati BERSALAH oleh Lembaga Disiplin. Macam mana rakyat biasa2 akan ada kepercayaan terhadap ini MACC, dsb?

  12. ottoVonbismarck says:

    wakakakaa.. mmg best mmg padan ngan um-NO yg siall nih!

  13. satu je jawapan aku…. BAPAK KAU…

  14. Bujang Bakir says:

    kalo nak kreatif tu jangan kreatif yang tidak membawa kemajuan.Engkau hina bangsa malaysia buat ape ? Ade untung ke? Kalo perangai engkau tak berubah-ubah…sampai bilo engkau ni nak maju. Kalo nak nentang kerajaan biarlah ada rasionalnya untuk bangsa, agama an negara. Kreatif engkau ni macam kreatif taik ayam la…

Comments are closed.

Twitter Update

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 1,592 other followers

March 2009
M T W T F S S
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Please click Here to download and put this banner in your blog.

Blog Stats
wordpress stats plugin